środa, 16 kwietnia 2014

wspaniały prezent urodzinowy

Moja ukochana ma dziś urodziny, tyle się trudziłem aby kupić jej coś wyjątkowego,
coś dzięki czemu byłaby dumna ze swojego dzieciaka,
któremu tak bardzo zależy na jej szczęściu.
To właśnie dla niej od paru już lat nieustannie dążę do tego,
aby stać się prawdziwym mężczyzną.
Jestem troskliwy, odpowiedzialny, konsekwentnie biorę odpowiedzialność za to,
co oswoiłem i nie mówię tu o samochodziku czy zwierzaku, tylko o naszym związku..
Staram się być dojrzały mimo, że tak niedawno bawiłem się jeszcze w piaskownicy..
Jestem dzieckiem, naprawdę czuję,
że potrzebuję jeszcze przytulania do mamy piersi i usłyszenia z jej ust,
że jutro pobawimy się razem.. To ona mnie wychowywała,
a teraz to wychowanie przejęła moja dziewczyna,
która nie radzi sobie ze mną za dobrze, mam zbyt trudny charakter.
Jestem tu, a za chwilę jestem w innym miejscu,
często nie wiem czego chcę i zmieniam zdanie w mgnieniu oka.
Zawsze gdy wszystko układa się dobrze,
jak nigdy, ja muszę to spierdolić,
to norma – krzyczy moja podświadomość.
Lubię leżeć całe dnie w łóżku i się z niego nie ruszać.
Lubię gdy w moim pokoju jest bałagan,
wtedy mogę wszystko znaleźć i to idealnie ukazuje moją osobowość,
tak jestem bałaganiarzem, ale proszę mi się nie dziwić,
skoro mam konkretny burdel w życiu..
W końcu wiem, co dam mojej kobiecie na urodziny..
Złożę jej życzenia, ale nie w takiej normalnej formie..
Lecz na papierze. Właśnie tak! Napiszę jej list..
Nigdy nie byłem dobry w rozmowach prosto w oczy..

Życzenia:
Moja kochana, Z okazji urodzin pragnę Ci życzyć..
Ale najpierw usiądź i obiecaj sobie w myślach,
że nie będziesz płakać i zrozumiesz moje postępowanie,
może jeszcze nie teraz, ale kiedyś na pewno, wiedz, że to dla Twojego dobra..
Pragnę Ci życzyć dużo pieniędzy (na spełnienie Twoich najskrytszych marzeń..),
wspaniałych dzieci (będziesz zajebistą mamusią..),
dużo miłości (której przeze mnie doświadczyłaś zbyt mało..),
dużo.. I przy tym punkcie chciałbym chwilę pozostać..
To nie tak, że mi się znudziłaś lub wolę się zabawić i mam dość stałego związku,
zapamiętaj, to wszystko dla Twojego dobra.. Więc..
dużo szczęścia.. (aby uśmiech nigdy nie znikał z Twej ślicznej buźki..)
I aby te życzenia się spełniły muszę zniknąć z Twojego życia..
Przy mnie nie zaznasz szczęścia..
Moje szczeniackie wybryki, złość, te furie w które wpadam..
To Cię zabija.. Nie chcę tego..
Dziś są Twoje urodziny i dziś ja pomagam Ci wejść w nowy rozdział życia,
w prawdziwą dorosłość, bez takiego dzieciaka..
poczuj wiatr we włosach,
poczuj słodki smak życia kochanie..

Zostawiłem list na poduszce wraz z czerwoną różą
i łańcuszkiem w kształcie serca na napisem ‘’byłem tu’’.
To ten wymarzony prezent jaki chciałem jej dać,
teraz mogę być spokojny, wiem, że znajdzie kogoś..
Kogoś kto będzie godny jej serca i dobrze się nią zaopiekuje..
A ja? Ja będę czasem ją odwiedzał, w nocy, gdy będzie spała..
Będę dumnie patrzył, że tak dobrze uporała się z tym wszystkim..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz